Πέμπτη 17 Απριλίου 2008

Στρατηγικό πλάνο e-marketing

Μεγιστοποιούμε τα οφέλη από την διαδικτυακή σας παρουσία στο Internet με την ανάπτυξη ενός στρατηγικού πλάνου e-marketing.

Από τι αποτελείται το πλάνο μας:

  1. Στόχους που θέλουμε να πετύχουμε

  2. Αξιολόγηση του ήδη υπάρχοντος web site

  3. Ανάλυση και έρευνα της αγοράς και του ανταγωνισμού

  4. Προτάσεις – Ιδέες - Υλοποίηση

  5. Προτάσεις προώθησης και προβολής του web site σε online κανάλια επικοινωνίας όπως:

  • Μηχανές Αναζήτησης (Search Engine Marketing, PPC Advertising)

  • Online καταλόγους (Directories)

  • Ενημερωτικά δελτία (Newsletter)

  • Δελτία Τύπου (Press Release)

  • E-mail Marketing

  • Viral Marketing

  • Blogs

  • Online Events

  • Banner Advertising

  • Ομάδες – Κοινότητες με ίδια ενδιαφέροντα (facebook, myspace, κ.α)

  1. Αποτελεσματικότητα εκστρατείας – Συμπεράσματα – Αξιολογήσεις – Προτάσεις

  2. Ανατροφοδότηση της εκστρατείας μας με νέα δεδομένα.

  3. Αναπροσαρμογή του web site μας με νέα δεδομένa