Πέμπτη 22 Μαΐου 2008

e-commerce strategy

Τα κύρια τμήμα τα από τα οποία αποτελείται μία επιτυχημένη στρατηγική ηλεκτρονικού εμπορίου μπορεί να θεωρηθούν ότι είναι πέντε (5)
Κάθε ένα από αυτά απαιτεί ειδική τακτική και μπορεί να αξιολογηθεί χρησιμοποιώντας μερικές απλές μετρήσεις.

Οι πέντε κανόνες της στρατηγικής στο ηλεκτρονικό εμπόριο

  1. Βρείτε την αγορά σας. Κατανοήστε τι θέλουν αυτοί από εσάς να τους προσφέρετε.
  2. Δώστε τους κάτι για το οποίο θα σας προτιμήσουν (αξία - κέρδος στην πρότασή σας).
  3. Επικοινωνήστε με την αγορά σας και δώστε τους αυτές τις αξίες.
  4. Πείτε σ΄αυτούς που έρχονται στην περιοχή σας (ιστοσελίδα σας) να ενεργήσουν (να κάνουν μία αγορά, να συμπληρώσουν ένα ερωτηματολόγιο, να πάρουν μέρος σε μία κλήρωση κ.α).
  5. Χτίστε μία σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας και ενισχύστε το εμπορικό σας σήμα (brand name) - αφοσιωμένοι πελάτες - επαναλαμβανόμενες πωλήσεις.