- Ανάλυση αγοράς - καθορισμός της αγοράς στόχου.
- Πρώτες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης (Search Engine Optimization).
- Διαφημίσεις με την μορφή των πληρωμένων καταχωρήσεων (PPC Advertising).
- Δημιουργία συνδέσμων (links) σε σελίδες σχετικές με το αντικείμνεο της εταιρίας.
- Δημοσίευση άρθρων - δελτίων τύπου σε εφημερίδες, περιοδικά και online portals.
2. Ο επισκέπτης αισθάνεται ωραία κατά την είσοδό του σε έναν ιστοχώρο και συτό συμβαίνει όταν:
- Ο ιστοχώρος που βλέπει του δημιουργεί ένα θετικό συναισθηματικό πλαίσιο (look and feel).
- Βρίσκει εύκολα αυτά που θέλει και αναζητά.