Κυριακή, 12 Ιουνίου 2011

Το τσίπουρο "κλέβει" τις προτιμήσεις των καταναλωτών


Με γλυκάνισο ή χωρίς, το τσίπουρο έχει αρχίσει και κλέβει τις προτιμήσεις των καταναλωτών, εξελισσόμενο σε δυναμικό ανταγωνιστή του άλλου παραδοσιακού μας ποτού, του ούζου. Την ώρα μάλιστα που η κρίση και η αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης έχει επιφέρει ισχυρό πλήγμα στην κατανάλωση αλκοολούχων ποτών - που σύμφωνα με εκτιμήσεις στο πεντάμηνο της χρονιάς ξεπερνά το 30% - το τσίπουρο δείχνει να αντιστέκεται.

Οι ρυθμοί ανάπτυξης, άλλωστε, που επιδεικνύει τα τελευταία χρόνια είναι εντυπωσιακοί και κυμαίνονται μεταξύ 20-25%, ενώ πέρυσι εκτιμάται ότι ήταν της τάξης του 15% περίπου. Το εντυπωσιακό, δε, είναι ότι έχει κερδίσει φανατικούς φίλους στις νεαρές ηλικίες των 25-35 ετών , γεγονός εξάλλου που έχει συμβάλει σημαντικά στην εξέλιξή του.