Η χρήση του διαδικτυακού marketing έγκειται στη δυνατότητα αύξησης των κερδών της επιχείρησης. Η αύξηση του κέρδους μπορεί να επιτευχθεί με ένα πλάνο - πρόγραμμα marketing που θα έχει τους παρακάτω στόχους:
- Την αύξηση των συναλλαγών και την αύξηση των πωλήσεων (διεύρυνση μεριδίου αγοράς, αμφίδρομη επικοινωνία)
- Την μείωση του κόστους των συναλλαγών (εξάλειψη μεσαζόντων, δημιουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων - e-shops)
- Την αναβάθμιση της επικοινωνίας με την αγορά - target (μείωση κόστους επιχειρησιακών συναλλαγών)
Εκτός της αύξησης των πωλήσεων και την μείωση του κόστους το
internet marketing μπορεί και διάφορες άλλες λειτουργίες χρήσιμες για κάθε επιχείρηση όπως:
- Έρευνα - έρευνες αγοράς (για νέα προϊόντα και υπηρεσίες)
- Εισαγωγή νέου προϊόντος - δοκιμή στους καταναλωτές.
- Σχεδιασμό και ανάπτυξη νέου προϊόντος (σύμφωνα με τις επιθυμίες των πελατών)
- Αναβάθμιση της εικόνας της επιχείρησης και των προϊόντων ή των υπηρεσιών της
- Υποστήριξη του πελάτη πριν και μετά την πώληση. (ενημέρωση, σέρβις)