1. Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ του ιστοχώρου είναι κάτω του μετρίου.
2. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΣΚΠΕΠΤΕΣ στην ιστοσελίδα τους (όχι σωστή προβολή και διαφήμιση).
3. ΔΕΝ ΣΥΛΛΕΓΟΥΝ τα στοιχεία των επισκεπτών – πελατών τους.
4. ΔΕΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΝ συχνά με τους τωρινούς και τους πιθανούς πελάτες τους και αυτά που τους στέλνουν δεν χρησιμεύουν σχεδόν σε τίποτα.
5. ΔΕΝ ΕΙΝAI ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ από τους ανταγωνιστές τους.
6. ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ είναι ελλιπή έως ανύπαρκτα.
7. Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ πώλησης είναι περίπλοκη και αμφίβολη.
8. Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ του προϊόντος ή της υπηρεσίας δεν ανταποκρίνεται στην αξία της.
Τρίτη 22 Απριλίου 2008
8 βασικοί τρόποι με τους οποίους ένας ιστοχώρος θα είναι επιτυχημένος
Α. Διαφορετικοί από τους ανταγωνιστές μας
Πρέπει να διαφοροποιηθούμε από τον ανταγωνισμό μας βρίσκοντας το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και κατόπιν αυτό να το προβάλλουμε σωστά.
Β. Ευθυγράμμιση
Η ιστοσελίδα μας πρέπει να εκφράζει και να ευθυγραμμίζεται με τους επιχειρησιακούς μας στόχους.
Γ. Σαφής σκοπός
Η κάθε ιστοσελίδα του ιστοχώρου μας πρέπει να υπάρχει για κάποιο σκοπό και αυτόν τον σκοπό να τον περνάει στον επισκέπτη της.
Δ. Δημιουργία δράσης
Είναι αδύνατον να αυξηθεί η αποτελεσματικότητα του ιστοχώρου μας εάν ο επισκέπτης δεν κάνει κάτι.
Ε. Οικοδόμηση σχέσεις εμπιστοσύνης
Δεν μπορεί να υπάρξει καμία συναλλαγή χωρίς μία σχέση. Βρίσκουμε τον τρόπο για την ύπαρξη θετικού συναισθηματικού πλαισίου.
ΣΤ. Καθιέρωση αξιοπιστίας
Εικόνα σοβαρής επιχείρησης – επαγγελματίες .
Ζ. Προωθούμε και προβάλλουμε τον ιστοχώρο μας
Μηχανές αναζήτησης – Search Engine Optimization, (SEO)
Πληρωμένες καταχωρήσεις στο Google, PPC
Διαφημηστικά banners
E-mail Marketing
Ζ. Βάζουμε στόχους και τους παρακολουθούμε
Στατιστικά Αποτελέσματα – Προσοχή όχι απλά στατιστικά που μας δίνουν μόνο νούμερα αλλά στατιστικά που μπορούμε να δούμε από που μας έρχονται οι επισκέπτες στον ιστοχώρο μας, ποιές λέξεις φράσεις χρησιμοποιούνε και από ποιές μηχανές αναζήτησης έρχονται, ποιές σελίδες μας βλέπουν περισσότερο και ποιές λιγότερο, αν ξαναεπιστρέφουν και τι είναι αυτό που τους ενδιαφέρει και άλλα πολλά.
Πρέπει να διαφοροποιηθούμε από τον ανταγωνισμό μας βρίσκοντας το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και κατόπιν αυτό να το προβάλλουμε σωστά.
Β. Ευθυγράμμιση
Η ιστοσελίδα μας πρέπει να εκφράζει και να ευθυγραμμίζεται με τους επιχειρησιακούς μας στόχους.
Γ. Σαφής σκοπός
Η κάθε ιστοσελίδα του ιστοχώρου μας πρέπει να υπάρχει για κάποιο σκοπό και αυτόν τον σκοπό να τον περνάει στον επισκέπτη της.
Δ. Δημιουργία δράσης
Είναι αδύνατον να αυξηθεί η αποτελεσματικότητα του ιστοχώρου μας εάν ο επισκέπτης δεν κάνει κάτι.
Ε. Οικοδόμηση σχέσεις εμπιστοσύνης
Δεν μπορεί να υπάρξει καμία συναλλαγή χωρίς μία σχέση. Βρίσκουμε τον τρόπο για την ύπαρξη θετικού συναισθηματικού πλαισίου.
ΣΤ. Καθιέρωση αξιοπιστίας
Εικόνα σοβαρής επιχείρησης – επαγγελματίες .
Ζ. Προωθούμε και προβάλλουμε τον ιστοχώρο μας
Μηχανές αναζήτησης – Search Engine Optimization, (SEO)
Πληρωμένες καταχωρήσεις στο Google, PPC
Διαφημηστικά banners
E-mail Marketing
Ζ. Βάζουμε στόχους και τους παρακολουθούμε
Στατιστικά Αποτελέσματα – Προσοχή όχι απλά στατιστικά που μας δίνουν μόνο νούμερα αλλά στατιστικά που μπορούμε να δούμε από που μας έρχονται οι επισκέπτες στον ιστοχώρο μας, ποιές λέξεις φράσεις χρησιμοποιούνε και από ποιές μηχανές αναζήτησης έρχονται, ποιές σελίδες μας βλέπουν περισσότερο και ποιές λιγότερο, αν ξαναεπιστρέφουν και τι είναι αυτό που τους ενδιαφέρει και άλλα πολλά.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)