Παρασκευή 27 Ιουνίου 2008

Πόσες πωλήσεις χάσατε σήμερα;


Πώς να οδηγείτε τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας ξανά και ξανά σ' αυτήν.

Δεν είναι εύκολη υπόθεση η επιστροφή των πελατών-επισκεπτών στην ιστοσελίδα σας. Αλλά πιστεύω πως θα σας ανταμείψει με το παραπάνω αν τα καταφέρετε όπως θα δείτε παρακάτω.

Έχετε κάνει κάθε προσπάθεια προώθησης και προβολής της ιστοσελίδα σας, έχετε ξοδέψει αρκετά χρήματα για την διαφημιστική της εκστρατεία. Ελέγχετε τα στατιστικά σας αποτελέσματα και ξέρετε ότι έχετε πολλούς επισκέπτες που έρχονται στον ιστοχώρο σας κάθε μήνα. Παρόλα αυτά οι αριθμοί των πωλήσεων σας δεν αυξάνονται. Αναρωτιέστε λοιπόν τι λείπει και πιο είναι εκείνο το στοιχείο που θα κάνει τους επισκέπτες να αγοράσουν.

Σύμφωνα με πρόσφατα στατιστικά στοιχεία το:

  • 2% των πωλήσεων πραγματοποιούνται στην 1η επαφή με την ιστοσελίδα σας.
  • 3% των πωλήσεων πραγματοποιούνται στην 2η επαφή με την ιστοσελίδα σας.
  • 5% των πωλήσεων πραγματοποιούνται στην 3η επαφή με την ιστοσελίδα σας.
  • 10% των πωλήσεων πραγματοποιούνται στην 4η επαφή με την ιστοσελίδα σας.80% των πωλήσεων πραγματοποιούνται στην 5η-12η επαφή με την ιστοσελίδα σας.


Υπάρχει επομένως ένα κρίσιμο σημείο που θα κάνει τον επισκέπτη σας να αγοράσει από εσάς και δεν είναι άλλο από το να "μείνετε σε επαφή μαζί του". " Stay in touch your customers " που λένε και οι φίλοι μας οι Άγγλοι.

Φαντάζεστε πόσες πωλήσεις χάσατε και συνεχίζεται να χάνετε μόνο και μόνο επειδή ακριβώς δεν μείνατε σε επαφή (follow up) με τους πελάτες σας?

Μέθοδος επιτυχίας

  1. Εξατομικεύστε τις απαντήσεις στα e - mails που στέλνετε προς τους υποψήφιους ή τους πελάτες σας με έναν προσωπικό χαιρετισμό και όχι έναν συνηθισμένο.
  2. Διατηρήστε έναν κατάλογο με τις διευθύνσεις των πελατών σας.
  3. Διατηρήστε επίσης έναν κατάλογο με τις διευθύνσεις των υποψηφίων πελατών ή αυτών που εκδήλωσαν ενδιαφέρον για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
  4. Να στέλνετε σε τακτά χρονικά διαστήματα ενημερωτικά e - mails για την εταιρία σας, τα έργα σας, νέα προϊόντα, προσφορές.
  5. Ανανεώνετε τα περιεχόμενα των ιστοσελίδων σας ιδίως της πρώτης σελίδας.
  6. Σκεφτείτε αν μπορείτε να δώσετε μία ειδική προσφορά - τιμή.