Κάθε ένα από αυτά απαιτεί ειδική τακτική και μπορεί να αξιολογηθεί χρησιμοποιώντας μερικές απλές μετρήσεις.
Οι πέντε κανόνες της στρατηγικής στο ηλεκτρονικό εμπόριο
- Βρείτε την αγορά σας. Κατανοήστε τι θέλουν αυτοί από εσάς να τους προσφέρετε.
- Δώστε τους κάτι για το οποίο θα σας προτιμήσουν (αξία - κέρδος στην πρότασή σας).
- Επικοινωνήστε με την αγορά σας και δώστε τους αυτές τις αξίες.
- Πείτε σ΄αυτούς που έρχονται στην περιοχή σας (ιστοσελίδα σας) να ενεργήσουν (να κάνουν μία αγορά, να συμπληρώσουν ένα ερωτηματολόγιο, να πάρουν μέρος σε μία κλήρωση κ.α).
- Χτίστε μία σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας και ενισχύστε το εμπορικό σας σήμα (brand name) - αφοσιωμένοι πελάτες - επαναλαμβανόμενες πωλήσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου