Το μάρκετινγκ μέσω του διαδικτύου ενισχύει και τα τέσσερα (4) συστατικά του μίγματος μάρκετινγκ (marketing mix), δηλαδή το προϊόν, την προώθηση, τον τόπο και την τιμή(product, promotion, place, price).
Ας τα δούμε όλα αυτά πιο αναλυτικά:
Προϊόν ή Υπηρεσία
Η επικοινωνία μέσω του διαδικτύου προκαλεί μία σταθερή ροή πληροφοριών που αφορά τις τρέχουσες και συχνά μεταβαλλόμενες επιθυμίες και ανάγκες.
Αυτή η δυναμική πηγή δεδομένων και η ανάγκη για αντιστοίχιση των προϊόντων με τις ανάγκες, έγινε αφορμή να υπάρξει μεγαλύτερη εστίαση στην αναδιαμόρφωση και την προσαρμογή των προϊόντων.
Προώθηση
Η κύρια επίπτωση του διαδικτύου στην άμεση προώθηση είναι η βελτίωση της απόδοσης σε όλες τις φάσεις της δημιουργικής διαδικασίας πωλήσεων.
Η έμμεση προώθηση επηρεάζεται με τη διαφήμιση μέσω του διαδικτύου (μηχανές αναζήτησης, αποστολή ενημερωτικού υλικού, online κατάλογοι κ.α.).
Επικοινωνία με άτομα και αγορές που θα ήταν αδύνατον με τις κλασικές μεθόδους ή οικονομικά ασύμφορο.
Τόπος
Εξοικονόμηση χρόνου – χρήματος στο τμήμα διανομής και σ’ όλη την αλυσίδα διανομής. (αυτόματα συστήματα παραγγελιών, προσφορών, παράδοσης προϊόντων, τιμολόγησης).
Τιμή
Η απομάκρυνση από τις παραδοσιακές μεθόδους μάρκετινγκ μέσω του διαδικτύου φέρνει θεαματικές οικονομίες σε πάρα πολλούς τομείς στους οποίους περιλαμβάνονται.
Πιο αποδοτικές και παραγωγικές σχέσεις με τους προμηθευτές και τα κανάλια διανομής.
Παρουσιάσεις άμεσων πωλήσεων και έμμεσες δραστηριότητες προώθησης.
Έρευνες μάρκετινγκ για να καθοριστεί ο χαρακτήρας και οι ανάγκες των αγορών – στόχων.
Στρατηγικές σχεδίασης και ανάπτυξης προϊόντων που αντανακλούν τις τεκμηριωμένες ανάγκες και προτιμήσεις των πελατών.
Καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών και παρακολούθηση μετά την πώληση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου