Όταν συνεργαζόμαστε με έναν πελάτη εξετάζουμε τον ιστοχώρο του ως επέκταση του επιχειρηματικού του σχεδίου και πλάνου.
Εξετάζουμε την επιχείρηση και την αξιολογούμε με βάση ορισμένα κριτήρια τα οποία είναι:
- Πως κάνουν τις πωλήσεις τους – κέρδος.
- Ποιό είναι το target goup
- Πως εξυπηρετείται και πως θα μπορέσει να εξυπηρετηθεί καλύτερα.
- Πως μπορούμε να αυτοματοποιήσουμε διαδικασίες στην επιχείρηση.
Θα ακούσουμε με προσοχή αυτό που θέλουν να επιτύχουν και θα τους αναλύσουμε τα σημεία – επιλογές που θα τους βοηθήσουν να πραγματοποιήσουν τους στόχους τους.
Ένας καλός ιστοχώρος είναι πολύ περισσότερο από ένα καλό σχέδιο (design). Ένα καλό σχέδιο και κάποιο περιεχόμενο σημαίνουν μόνο ότι ένας ιστοχώρος ενεργεί ως μία πάρα πολύ καλή μπροσούρα.
Φυσικά είναι καλό να έχετε μία πολύ καλή παρουσίαση – καλό σχέδιο από το να μην έχετε τίποτα. Αλλά θα πρέπει να εξετάσετε το πως ο ιστοχώρος σας θα επιτύχει τους στόχους σας.
Η προώθηση είναι κυρίαρχη ενέργεια στην επιτυχία. Ένας ιστοχώρος μπορεί να εκτελέσει πολλών ειδών προωθητικές ενέργειες και στόχους όπως:
- Συλλογή στοιχείων των επισκεπτων – πελατών
- Συγκέντρωση διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mails)
- Παρακολουθώντας την κίνηση στον ιστοχώρο μπορούμε να καταλάβουμε τι τους αρέσει και τι όχι. (βελτίωση υπηρεσιών).
- Δημιουργώντας online ψηφοφορίες και έρευνες μπορύμε να βγάλουμε χρήσιμα συμπεράσματα για την συμπεριφορά τους.
Καλή επιτυχία!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου