Στρατηγική 2η
Μεγαλώστε τον κατάλογο - λίστα των υποψηφίων πελατών σας .
Πάντα συλλέγετε τα ονόματά τους, τα e-mails τους και άλλα στοιχεία επαφής τους.
Πως θα μείνετε σε επαφή μαζί τους εάν δεν συλλέγετε αυτά τα στοιχεία?
Ένας άλλος τρόπος να αποκτηθούν οι πληροφορίες από νέους πιθανούς πελάτες σας είναι η δημιουργία ενός διαγωνισμού στον οποίο θα υπάρχει ένα δώρο - βραβείο.
Εάν όλοι οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων επρόκειτο να εφαρμόσουν αυτήν την εμπορική πολιτική θα προστέτευαν τις επιχειρήσεις τους παρά τον σκληρό ανταγωνισμό και την γενικότερη οικονομική κρίση
Στρατηγική 3η
Αναπτύξτε μία ισχυρή προσωπική σχέση με τους πελάτες σας.
Να είστε σε διαρκή επαφή μαζί τους και να τους ενημερώνετε ανά τακτά χρονικά διαστήματα (με δελτία τύπου, με νέα και ειδήσεις από τον χώρο σας, με χρήσιμες συμβουλές κ.α).
Δεν έβλαψε ποτέ κανέναν ιδιοκτήτη επιχείρησης να πάρει προσωπικά ο ίδιος τηλέφωνο και να μιλήσει με τους πελάτες του.
Απ΄εναντίας βοηθάει πολύ όταν θα χρειαστεί κάτι να αγοράσει ο πελάτης. Να είστε εσείς στην κορυφή της προτίμησής του όταν θα σκεφτεί να κάνει μία αγορά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου