Δεν είναι εύκολη υπόθεση η επιστροφή των πελατών-επισκεπτών στoν ιστοχώρο σας.
Αλλά πιστεύουμε πως θα σας ανταμείψει με το παραπάνω αν τα καταφέρετε όπως θα δείτε στο παρακάτω κείμενο.
Έχετε κάνει κάθε προσπάθεια προώθησης και προβολής της ιστοσελίδα σας, έχετε ξοδέψει αρκετά χρήματα για την διαφημιστική της εκστρατεία. Ελέγχετε τα στατιστικά σας αποτελέσματα και ξέρετε ότι έχετε πολλούς επισκέπτες που έρχονται στον ιστοχώρο σας κάθε μήνα. Παρόλα αυτά οι αριθμοί των πωλήσεων σας δεν αυξάνονται. Αναρωτιέστε λοιπόν τι λείπει και πιο είναι εκείνο το στοιχείο που θα κάνει τους επισκέπτες να αγοράσουν.
Σύμφωνα με πρόσφατα στατιστικά στοιχεία το:
- 2% των πωλήσεων πραγματοποιούνται στην 1η επαφή με την ιστοσελίδα σας.
- 3% των πωλήσεων πραγματοποιούνται στην 2η επαφή με την ιστοσελίδα σας.
- 5% των πωλήσεων πραγματοποιούνται στην 3η επαφή με την ιστοσελίδα σας.
- 10% των πωλήσεων πραγματοποιούνται στην 4η επαφή με την ιστοσελίδα σας.
- 80% των πωλήσεων πραγματοποιούνται στην 5η-12η επαφή με την ιστοσελίδα σας.
Φαντάζεστε πόσες πωλήσεις χάσατε και συνεχίζεται να χάνετε μόνο και μόνο επειδή ακριβώς δεν μείνατε σε επαφή με τους επισκέπτες του ιστοχώρου σας?
Μέθοδος επιτυχίας
- Εξατομικεύστε τις απαντήσεις στα e - mails που στέλνετε προς τους υποψήφιους ή τους πελάτες σας με έναν προσωπικό χαιρετισμό και όχι έναν συνηθισμένο.
- Διατηρήστε έναν κατάλογο με τις διευθύνσεις των πελατών σας.
- Διατηρήστε επίσης έναν κατάλογο με τις διευθύνσεις των υποψηφίων πελατών ή αυτών που εκδήλωσαν ενδιαφέρον για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
- Να στέλνετε σε τακτά χρονικά διαστήματα ενημερωτικά e - mails για την εταιρία σας, τα έργα σας, νέα προϊόντα, προσφορές.
- Ανανεώνετε τα περιεχόμενα των ιστοσελίδων σας ιδίως της πρώτης σελίδας.
- Σκεφτείτε αν μπορείτε να δώσετε μία ειδική προσφορά - τιμή.
- Σκεφτείτε μία μέθοδο επιβράβευσης γι΄αυτούς που αλληλεπιδρούν μέσα από την ιστοσελίδα σας.
Καλές πωλήσεις και καλλα κέρδη!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου